Bun venit !

Acest blog este dedicat iubitorilor de cercei si de bijuterii frumoase, in general.
Cerceii sunt un dar al bijutierilor pentru noi, un dar al prietenilor pentru noi, un dar pentru urechile noastre, nevoite a asculta atatea nedreptati zi de zi.

Acest blog este un dar din partea mea pentru voi, iubitorilor de cercei!

sâmbătă, 28 aprilie 2012

Un cercel asa, altul asa

Mie mi s-a intamplat de zeci de ori sa imi pierd un cercel si sa ma gandesc " De ce? De ce intotdeauna imi pierd numai un cercel? " sau " Uff. Trebuia sa am mai multa grija de ei! ".


Oricum ar fi, nu trebuie sa disperi, desi, de obicei, pierzi cercelul la perechea ta favorita sau cea mai valoroasa. Unii cercei se pot reconstitui, dupa model.


Daca nu reusesti acest lucru, poti purta un cercel asa si altul altfel. Nu la toate modelele se poate, in special in cazul unei foste perechi elegante, dar vreau sa subliniez ca nu conteaza daca unul e lung si altul scurt. Fii chic! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu